nedelja, 29. december 2013

Novoletni okraski ali kako sem zaposlila otroka

Bilo je nekega lepega, že skoraj temnega popoldneva, ko sem v varstvo dobila 5 in 8-letnika. Ker sta se na drugem koncu stanovanja mami in starejši brat učila, sem morala poskrbeti, da je bila v stanovanju tišina. 
V posodo sem stresla skodelico moke, skodelico soli in dodala zelo malo vode. Ko je bilo testo narejeno, sta mulčka z veseljem zavihala rokave in pričela ustvarjati. Sprva sem jima morala malo pomagati, kasneje pa sem samo sedela tam in ju spodbujala. 
Ko sta zaključila, sem okraske položila na mizico (lahko tudi na radiator) in smo čakali, da se posušijo.
Ko so se posušili sta jih z veseljem pobarvala v 1001 barvo.










Zahvaljujem se Katji ( http://www.pepermint.si/ ) za idejo!
X, L.

1 komentar:

  1. slano testo je super za ustvarjanje. jaz sem to počela z otroki v vrtcu ko sem imela prakso. nemoreš verjeti kako je to otrokom v užitek :) če sem iskrena sem uživala tudi jaz haha

    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši