sobota, 13. oktober 2012

PFW DAY 2

Revija ob 18.00


Maja Štamol

Miro Mišljen

Simona Lampe

Mojca Celin

Alice Bossman

Krznarstvo Eber

Maja Ferme Fashion

Iz tega sklopa modnih revij, bi lahko rekla, da mi je bila všeč celotna kolekcija od Maje Ferme, ki je predstavila obleke za katere, bi lahko takoj rekla, da si želim več kot samo en maturantski ples, Simone Lampe in Alice Bossman, pri ostalih pa so mi bili všeč samo posamezni kosi. Pri vsakem oblikovalcu, ki je imel vključene veliko čipke, prosojnosti pa je takoj dobil veliko plusov pri meni.

Revija ob 20.30



Nelizabeta

Nioka

Nena Florjančič

Dajana Ljubičič

Ana Jelinič

Aleksandra Brlan

Sofia Nogard
Dih se mi je zaustavil, ko so na modno pisto stopile manekenke oblečene v kreacije Nene Florjančič, pa se to sploh ni zgodilo prvič. Spomnim se, da sem vzdihovala že na aprilskem fw ob njenih kreacijah in še vedno nisem prebolela njenega plaščka, ki je vseboval zlato verigo. 
Ko sem končno spet zadihala pa se je tu pojavila še Sofia, po pravici povem , da prvič slišim zanjo ampak punca me je osupla. Njen moder plašček, njeni lovely klobučki pa torbice, oh!
Pri njenem zadnjem izhodu( zgornja slika) sem si rekla, ''to obelko HOČEM za maturantski ples!'' 

X, L.



Najlepše se zahvaljujem fotografinji Alji Kink.



Ni komentarjev:

Objavite komentar