sobota, 13. oktober 2012

PFW DAY 3

1. sklop

Eric Matyash

Anđela Lukanović

Matevž Faganel

Ivan Rocco

Kolekcijo Rocca na pladnju, prosim! To je edino kar lahko rečem.

2. SKLOP
JSP

Marta Vodeb

Peter Movrin

Nataša Hrupič

Sanija Reja Aske

Peter Movrin

Ob kolekciji JSP mi je bil najboljši nakit, ki se je prilegal hrbtenici in pa nasploh izvirnost Jelene in Svetlane.
Marta Vodeb me je z soundratckom ''Dekle iz ladijce'' in svojimi preljubkimi manekenkami popeljala v mamičine in babičine čase, ter mi prav polepšala večer. 
Garevski bil preprost pa še vseeno eleganten. Nataša Hrupič me je navdušila samo z prvim izhodom in pa z svojimi dodatki. Sanija me je malo razočarala pa še vseeno navdušila, vendar mi je bila na aprilskem fw veliko boljša. In potem na koncu še Movrin, človek, ki sem ga po pravici povedano čakala, saj je bil že na aprilskem fw nekaj posebnega, vedno je tako odbit, in z svojo kolekcijo me je totalno navdušil.
To je to, fw je konec, se vidimo na naslednjem.

X, L.

Najlepše se zahvaljujem fotografinji Alji Kink.












Ni komentarjev:

Objavite komentar