nedelja, 4. november 2012

Jesenska jeza


Vedno se sprašujem, če sem samo jaz taka zbirčna metka, da želim nove škornje za zimo ali so dejansko vsi taki okoli mene pa ima samo mami okoli sebe take, ki imajo stvari za več sezon. Vsako leto, ko kupujem za zimo rečem mami ''a, pa dej no mami, sej bom mela še naslednjo zimo'' ampak,  zadnje 3 zime sva z mami vsak oktober in november po trgovinah in, ker ne najdem stvari, ki sem si jih zamislila sem jezna, prekolnem vsakega, ki ima čez v trgovini blago, ki se naroča in zaradi moje slabe volje, posledično v to zapade tudi mami, nakar to postane dosti hujše od moje jeze.
Zato sem letos letanje po trgovinah nadomestila z Asosom in bolečo ritjo pred računalnik, saj je izbira relativno težka.


Celoten stayling je iz Asosa

x, L.


Ni komentarjev:

Objavite komentar