petek, 18. oktober 2013

#FWLJ DAY 2

Drugi dan. 7 oblikovalcev. Veliko več všečnih kreacij. 
Najbolj sem bila navdušena nad Mirom Mišjenom in Akulturo. Slednja se mi je po aprilskem tednu mode izboljšala za kar nekaj mest, všeč mi je bila njena čistost kreacij taka brezmadežnost. Za Mišljena pa itak nimam kaj reči kot samo odlično Miro, pa zelo mi je bilo všeč sodelovanje z Katjo Koselj.
Pri Tanji Zorn mi je bil najbolj všeč spodnji del kopalk in tiste dva modra plaščka.
Šušnjara je s pokazanim niti ni pretirano navdušila, medtem ko sem bila več kot samo navdušena nad kolekcijo Aleksandre Brlan, njenimi pulovrčki in tistim ''ludim'' vzorcem.
YOUNG@SQUAT so me znova presenetili, ampak to pri njih ni nič novega, saj me navdušujejo že odkar sem prvič slišala za njih.

Garevski - Varuhi kolibrijev



Nina Šušnjara - Iluzia




Akultura - Bela




Miro Mišljen - 3 sestre





Tanja Zorn - Plava je modra



YOUNG@SQUAT - Po (ne)sreči zanalašč




Aleksandra Brlan - .v torek nima časa




In še moja malenkost


X,L.


Ni komentarjev:

Objavite komentar